JellyPages.com

Sunday, June 16, 2013

Asasians UMS yang TERSAYANG...

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kawan2.. akhirnya habis sudah setahun saya di UMS dalam pengajian asasi... ASASI SAINS UMS DEABAK!!!!....

seriously korang mmg cool habis.. mesra alam terlebih.. sempoi terlampau.. minta puji sangat2.. selalu juga minta push berabis.... hahaha.. anyway mmg best dapat kenal, berkasih sayang dengan korang... N korang SANGAT la CANTIK2 belaka n HANDSOME2 belaka ye time dinner..

to my lab mates yang dari sem1 ke sem 3.. thanks sebab sama2 membantu dalam menyiapkan kerja2 ya ada... n thanks juga sebab menyumbang markah sama2 kepada kita semua...

to my tutorial mates.. thanks sebab sudi mengajar n sudi berkongsi ilmu2 yang ada kepada kita semua.. halalkan segala perkara ye semasa kita bersama eventhough tak sempat kan nk picnic2 bagai...

to my roomate arinah n nadiah.. thank for 1 year experience with u all... thanks sebab sudi terima saya di dalam bilik itu ye..

to ain and nas feriza.. thanks sebab jadi kawan saya.. thanks for everything...

to gammarians.... thanks for the friendship that u all offered to me...

to ana anis and the geng... thanks u all.. to zack.. thanks sayang oi...

bye2 semua.. tak sempat nk sebut semua.. da nak berlepas.. 

4 comments:

  1. ntah aku pun x taw... nnti aku suruh adik aku betulkan balik ye.. aku sebenarnya x pro sgt.. hahaha

    ReplyDelete