JellyPages.com

Wednesday, March 20, 2013

Experience let u learn

lalalalala........ huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu.... yuhuhuhuhu... pahit kan ubat.. tp kene gak telan kan kalau nk baik... so mcm tu jugak dengan perasaan kecewa.. utk hilangkan perasaan tu kita kene la telan kepahitan kekecewaan tu so kita dpt trima kenyataan and kita dpt truskan hidup dgn lebih baik... wah.. ada nada jiwang disitu... biarlah kan.. sudah besar kot.. sapa mau marah.. sini mari.. hahahha.. belajar dr pengalaman sendiri is much better than look others experience and learn because we cannot feel then bad effect of others experience.. so.. jom la adventure cr pengalaman.. tp bila sakit please jgn jd gila or buat keputusan yg gila ok.. kawan2 ramai kan.. apa lagi.. crita la kat dorg so dorang boleh tlg awak utk lupakan kesedihan.. and please jgn ulangi lagi benda yg salah.. sbb ianya sakit dan sgt pahit kalau mahu ditelan utk kali kedua... igt ye... cr pengalaman but jgn ulang.....

awak and awak.. thanks sebab bg saya peluang utk minat awak.. igt.. minat je ok.. jangan nk perasan lebih2.. haha.. tp seriously, awak berdua mengajar saya apa itu realiti kehidupan yang saya harus lalui utk masa akan dtg.. hehe.. lawak betul bila pikirkan perasaan saya yg cepat sgt berubah utk masa satu tahun ni.. awak yg pertama x msk senarai sbb suka tgk je.. awak yg kedua tu sgt memberi kesan kepada saya sbb saya tahu apa itu malu bila berhadapan dengan lelaki yg saya suka... awak baik, hensem cuma tu lah.. perangai awak yg makin lama makin x hensem tu yg buat saya rasa mcm perasan saya kat awak da x de lagi.. kecewa ke?? ada la juga sebab awak yg saya kenal perangai dia hensem tp sekarang da berubah.. n awak yg ketiga.. saya da lama da cuba minat kat awak tp sbb kan mcm awak yg kedua tu masih mendominasi tak dpt la nk buat apa2 kan.. kesian saya.. tp sebab beberapa kebaikkan awak terhadap saya  n kwn2 buat saya berubah hati n terminat kat awak... tp akhirnya ada org yg sedar kan saya yg awak tu da berpunya.. saya mengaku awak punya perangai sangat hensem.. tp syg.. saya x nk jd perampas secara terang-terangan walaupun org kata selagi awak ngan dia belum ada apa2, ada lagi peluang.. tp sebab dasar kemanusiaan terhadap diri sendiri n org keliling yg akan ssh hati kalau nk pujuk saya yg ssh nk menangis ni tp kalau nangis boleh banjir... jd saya pendamkan je la perasan saya kat awak.. kalau ada jodoh antara awak yg pertama, kedua or yg ketiga ni dengan saya, insyaAllah kita akan jumpa lagi kan dalam keadaan yg lebih baik and lebih diberkati Allah..

p/s: kepada yg kecewa2 tu.. renung2 kan.. sebab kita masih muda n x semestinya kalau kita x bersama ngan dia sekarang, kita x kan jugak bersama ngan dia masa akan dtg kan... tp x semestinya  bila kita ngan dia kita akan bersama ngan dia sampai akhir hayat kan.. jd please perbaiki diri agar kita mendapat yg seteru, setaraf, and sekufu ngan kita.. Janji Allah itu satu misteri yang sgt luas dan indah... peace :)

No comments:

Post a Comment