JellyPages.com

Saturday, December 24, 2011

Lagu

salam......   hehehehe... nk upload lagu...utk MP3..tp... tkot lagu rosak la...lagi pun aku da adddicted nk mampus kat SUJU.. hahahha..dulu mcm nk mampus x suka tp skang nie.. hamik ko... aku yg gler lebih2... and officially aku nk ckp Aku  ni ELF kat malaysia... hahahha.. tp x dpt lagi msk group ELf malaysia.. padan la muka aku kan.. ape2 je la... lagu yg aku ckp tu ade lah lagu2 kompilasi suju la kan..n shinee la... tp... geram nie sbb takot bila da download nnti lagu rosak..ish..hampeh tol la... so..tgk dan dgr je la kan..x taw la nk buat ape dah... herm... bace cerpen ke komik?????? better komik la kot..hahahhaha... so ape2 pun kalo aku isi nilam nie... boleh dpt anugerah kot.,..hahahha... tp nk wat cam ner la kan..nilam x iktiraf buku2 yg aku bace.. hahahaha..nasib la badan...

ape lagi la yg aku merepek nie... ish ekin nie..keje dok merepek je kan... adoiyai.. besokkan pada 6.30...suju kat hitz....(705)..bapak seronok doe aku.... da la td tgk athena:goddes of war...alamak siwon oppa aku berlakon la.... hensem siot...adoiyai....rse cam nk terkeluar jantung tgk dia... nseb bek berlakon bek kot.. hahahah...ade style la dia dlm citer tuh... so cite2 aku skang nk keje agr dpt membeli cd suju n citer2 korea yg best2.. hahahahha.. bengong kan aku... nk wat cam ner..aku da addicted la tersgt2 kat oppa aku tuh sampai ade yg jelez..sori ye cik abg...... abis la aku.. hehehehehe...

No comments:

Post a Comment