JellyPages.com

Sunday, July 10, 2011

bloger n blog yg mencabar kesabaranku...

aku ngah jln2 tgk blog org then terjumpa la satu blog sorg hajjah yang tahap cam sial... nk tahu naper??????????????????????? aku x taw la dia ni islam or da murtad..tp dr gaye penulisan blog dia..sumpah murtad hbs... taw x npe aku ckp dia mrtd....coz ade ke dia kate Allah n Rasul kite n babi... Astagfirullah.. sabar je la.. mengucap aku dibuatnyer.... org mcm ni ptt kene rejam je sampai mati...


ade ke post ayat2 suci al-Quran dengan maksud yg sgt berbeza???? sungguh kecewa aku apabila org yg sudah menjejakkan kaki ke rumah Allah telah memfitnah Allah dan rasul kite... sanggup juge dia meletakkan tanda iluminati pada atas kaabah n mengatakan bidadari syurga adalah permainan seks lelaki.... jauh sudah pemikiran wanita ini.... kerana terlalu taksubnyer kepada dunia sehingga dicerca nyer Maha Pencipta.. Subhanna-Allah..


saye disini bkn mahu berceramah..tetapi ingin berkongsi..jika x mahu lagi memeluk islam..x perlu diburukkan islam..seseungguhnya islam itu indah.... bertaubatlah selagi masih sempat...

No comments:

Post a Comment