JellyPages.com

Monday, March 14, 2011

hari nie

erm.... pe da jd sebenarnye dlm hdup aku ni ek???? aku pun x pham ape sbenarnyer yg berlaku... perlu ke aku tunggu dia lagi sedang kan dia da mcm x nk lyn aku lagi?? perlu ke aku lupakan dia?? perlu ke aku buang semua gmbr dia, no dia.. mesej2 dia??? sanggup ke aku buang semua tuh?? x nk aku x sanggup.. sbb aku syg dia.. tu la sbb nape aku msih x leh lepaskan dia walaupun sepatunya kami da lepas diri kami masiang2 tp aku pentingkan diri... sbb aku syg dia.. obvious sgt kan??
sob..sob..sob..skang ni aku x taw nk wat ape sbb dia x nk bls msj aku.. hr tuh ajk aku kuar tp skang nie mcm x kan kuar je sbb dia da mula mendiamkan diri dr aku.. sedih taw x ... kalo betul2 nk tinggalkan aku ckp la... aku da  x sanggup nk men tarik tali lagi ngan dia.. sbb nyer aku nk hidup yg bru..x kan la aku nk trus hidup dlm bayangan dan harapan yang x mungkin aku dpt... its impossible that i can live on this world forever by depends on dream that i will never achieve... tlg la lpskan ekin... please la..ekin da x sanggup lagi jd mcm nie..terperangkap dlm angan2 sendiri sedangkan dia da pergi jauh.. just tell me the truth dear... please be onest with me.. i promise that i will never cry again because of you.. i have promised before..please trust me.. jgn seksa ekin lagi..ekin da x sanggup lagi hidup dlm angan2.....

No comments:

Post a Comment