JellyPages.com

Sunday, December 26, 2010

lagi seminggu jer ker???

lagi seminggu je ker aku dok kat umah??? then setahun kat KL??? argh!!! tidak....http://www.emocutez.commak..x nak blk KL....tp kalo x blk KL taun 2011..kene repeat SPM...lagi la  x nak.. x sanggup repeat.. tepu pale otak nieh...http://www.emocutez.combkn setakat tepu je...giler pen boleh...http://www.emocutez.com...tp aku berjanji..pas hbs SPM...aku akn enjoy habis-habisan ngan kwn2... nk wat reunion..kalo boleh...n nk blaja bwk kete then amik lesen lol... but yg part amik lesen kalo aku x pat PLKN lorh.. kalo dpt.. x pat la aku merealisasikan impian ku yg satu sblm study yg lebih jauh tuh...http://www.emocutez.comkalo dpt aku wat mcm nie kat org PLKN tuh..http://www.emocutez.comsaya benci encik..lepaskan saya dr PLKN nieh..kalo x..saye...http://www.emocutez.comhahahahaahha....encik tu pun akn tkot..dan mnjd spt..http://www.emocutez.com

ape ko merepek ni ekin???? cube la pkir logik ckit.. hahahha.. itu pemikiran budak2 je la...
aku punya suka la..ko sibuk pasal... ko pun x nk gi PLKN kan.. so diam2...hahahahahahttp://www.emocutez.com

ko boleh tlg aku x??? aku nie....bengang taw ngan abg aku tuh..dia nie suke wat darah aku nek..taw x.. dia x lyn msj aku semlm..ntah pehal tah mamat uh..rase cam nk...http://www.emocutez.comvoodo je mamat uh taw.... yg kwn aku ni lak satuh... bukan nk msj ngan aku.. ye la owg da de kekasih hati pengarang jantung tahap maksima dia uh.. langsung x pedulikan aku yg comel di sini.. same la ngan abg aku uh... dua kali lima jer dua2 ekor....nyampah...http://www.emocutez.com

ala kin.. ko x yah la pikir sal dorg.. dorg tuh...hampeh..hahahhha..skang ni aku la yg kejam kin.. bkn ko jer taw.. aku chubby gurl-gurl akn menolong kau kin.... cara2nyer.. pi lantak same dorg la kin... biaq pi depa tuh.. bkn mampuih pun hang depa x de..http://www.emocutez.com skiang ni hang pi sambung wat hw hang.. aku taw hang x siapkn lgi hw hang kan.. so pi cepat.. sblm aku pi hantok hang kat dinding....http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment