JellyPages.com

Thursday, March 19, 2009

Suntikan A+ PMR anak-anak petronas....

bestnyer dpt jumpa kwn2 kat hotel seri malaysia ayer keroh melaka..
aku dok satu bilik ngan kawan lama aku...dok kat bilik 303..hehehe...asyik memekak je..wakaka
bilik 302 lak bilik abg faci yg cute lg hensem...wakakaka...
perkara pertama yg dikacau curi2 dgr perbualan dorang...but abg openg sedar then dia buka ar pintu dr bilik dia...huhuhu..kantoi..
pas 2 aku wat nakal tekan loceng bilik dorang..wakaka..mula2 dia nak marah suddenly dia x jd marah...don't know y??hehehe...aku tau la aku ni comel...wakaka..
ptg tu lak Mai tekan loceng dia...wakaka wat jht lagi...nasib bek dia x marah ktorang...sporting ar bang didi...
sblm g klas bang didi lak men tekan loceng bilik kitorg but kitorg leh mrh ar coz ktorg yg mulakan dulu..wakaka..
then masa minum ptg time 2 aku ngan mai je ada, bang didi n openg pun jumpa ar ktorg...
konon2 nak marah coz ktorg men tekan2 loceng bilik dia but x jd coz bang openg asyik senyum jerk...bang didi lak terus ckp...
"ni la budak yg suka men pintu kan??so blh tlg x?" wakaka...ingat ke nak marah..upanya nak mntak tlg....
"tlg apa??"
"tlg kejutkan abg besok pagi blh x?"wakaka...soh aku kejutkan upanya....hahaha....
"ok..pukul brapa?5.30 blh?"
"x nak la..awl sgt..pukul 6.00 la."ceh ingat ke nak bgn awl..
"hmmm..ok..kitorg nek bilik ar dulu.."
"ok.."

Dlm bilik
"Bang sebelum ktorg kejut abg sok pagi..kena ade syarat tau!" masa slot dpt tau yg dia ada ym..
"Apa dia??Abg ok jerk."hahaha termakan jerat..
"abg bg ym abg leh x?"ada mintak ym...x cool btl
"Wi5 x de la dik.besok la abg bg."mcm nak bg..
"mana blh..x jd ar kejutkan besok.."marah la konon..
"Ala....jgn la...please.."wakakaka...merajuk konon..
"hmmmm....blh but bg no phone abg blh?" baru la standard...
"ok...01.............dpt??"
"ok dpt..abg openg??"
"dia x pakai fon..tp public...hahahaha"
"eleh...x de besar lg ke fon dia 2??"
"ok nah amik no public dia ni.." ada dia nak bg no public...
" ye la" amik jugak 2...
"01..............ok..2 ar no nya.."
"janji tau besok bg ym."
"ok abg janji...besok jgn lupa kejutkan abg."
"ok...tepat kol 6.00 org kejutkan."

tuk..tuk..tuk...
"bang bgn"
tuk..tuk..tuk..
"hmmmm...ok"
"aku x tau ar kalau dorang ni mmg da bgn.."
"lantak ar.."

"Bang ym?"
"kertas" tercoretlah ym abg didi..
x lama pas 2...
"Bang ym??"
"abg x slalu on9 la.."
"x pe.."
then tercoretla ym abg openg..
pas mkn tgh hari then masa nak balik...
"nama sapa" wah dia tanya lak nama aku..
"Nur Asyiqin Atiqah Abdul Malek"
"kunci??"
"ada lagi org kat dalam bilik"
"bilik no brapa?"
"303...ala jiran abg la..jiran sendiri pun x knl ke??" blh jd dia tersengih cam kerang busuk lak abg didi ni..
"mak da ada??"hehehe..abg openg tanya..
"yg tadi cakap ngan aku tu mak dia la.."ceh..cik din menyampuk..
"oh mak adik eh 2...ok..nah surat ni bg kat parents tau..."
"ok bang..x cakap trimas pun coz kejutkan abg.."
"trimas eh dek.."
"bye2..."
"bye"

best tau dpt jd nakal then kacau abg faci yg sporting...
hope sgt dapat jumpa dorang lg pas ni...
see u in the next post..
tatata...

No comments:

Post a Comment