JellyPages.com

Monday, March 9, 2009

besh nyer!!! tp still bengang...huhuhu

hehehehe...besh nyer dapat gi Lambaian Danau coz ada kem pengawas hari tu...
7-8 mac aku gi sana...dapat jumpa abg fasililator yg hencem2...aktiviti berakit n combat dlm lumpur..(gler x???)
siap dpt gift tiga tanda kena gigit pacat...(geli seh pacat 2..nak nangish aku..cover2)
time2 ni lak la ada abg2 ats yg caring mcm nak mampus but abg sendiri wat derk jek...
bengang seh...yg paling bengang 2 time kite gurau ngan dia, dia wat muka emo dia..
time kite emo time 2 la dia nak gurau ngan kite..x faham aku ngan abg aku yg sorang ni...
pening2..nak kta dia x normal..KP 2..
kalau x normal apa kes dia jd KP..sah2 la yg lantik dia 2 x normal (sori ckg2 tercyg)
time 2 lak la dia leh tunjuk caring dia kat musuh aku..'awek' dia la...nasib bek aku ada byk backup..
thanks 2 all my dear sis..byk tau kak 5SN yg backup...
siap wat kuliah subuh x rasmi lg pg2 tu pasal dia ngan 'awek' dia 2...
n the besh nyer kan dpt tidur ngan akk aku dlm satu khemah...hehehe...
2 yg dpt wat kuliah subuh x rasmi ni...hahaha...
tp still ar wat dosa...huhuhu...
but tu utk luahan prasaan yg tak menentu...
akk2 tu je yg faham prasaan ekin time 2...
I love you very strong la my dear n loveable sis..
n thanks 2 all yg tolong meredekan prasaan ku ini n tolong kutuk our 'beloved' KP..hahaha...
aktiviti kat cne tu mmg mancabar ketahanan fizikal kite bla dah blik umah coz kesan dia ble blk umah baru rasa...
aduh!!!!sakit gler kaki, tangan lalu semua anggota badan terasa sakit..yg penting ht pun terasa coz perangai abg aku ni..
ish Allah je la yg tau cam ner sakit nyer hati aku ni...
cepat la tua aku cm ni asyik nak emo je...
naseb bek dpt kwn2 yg sama gler so x de la emo sgt...
tp pkir positif..lantak la apa yg abg aku nka wat ngan 'awek' dia 2..
kalau dia kena tipu ngan 'awek' dia 2 padan muka dia...
yg penting dia x tau perangai sebenar 'awek' dia 2 dari aku...
biar dia nmpak sendiri perangai 'awek' dia 2 ngan mata kepala dia sendiri baru dia caya..
kalau aku yg bg tau nnt dia ingat aku jeles buta ngan dia n 'awek' dia...
apa yg penting!!!! "kerjasama"
HAHAHAHAHAHA.......

No comments:

Post a Comment