JellyPages.com

Saturday, December 13, 2008

huhuhuhu

dear blogger,
why i have to meet him?????
da la poyo.... kwn busu lak 2....walaupun dia sebaya nagn aku..
ish menyampah...benci2....
pastu busu aku buli lak aku...lg menyampah....
aku baca novel pun salh ke??? dia tegur....
membaca salah... x baca salah...
x pham aku llaki ni.... mcm2 kerenah... pelik2...
n one thing yg funny about him...
kalo busu aku ckp pasal aku kat dia...
melatah la...kalau tgh basuh pinggan, pinggan jatuh la...
x ubah cam org yg gelabah...
dia suka aku ke??? ish... susah...
kalau aku wat hal masa kapel ngan dia...
mesti dia report ngan busu...
busu aku la yg rekemen kan...
dia ni ada awek ke x ha???
kalau ada awek wat pe terhegeh-hegeh...
kalau x de?
nak ke aku kapel ngan dia???
masalah2...
susah jugak kalu pertemuan yg dirancang keluarga ni...
blm lg nak kawen...
kalu kawen punya pertemuan mahu aku pengsan...
hahaha...
blh wat lawak lak...
ish2...
bahaya sungguh...
ni la mamat yg aku ckp tu...
poyo kan??? bajet lak 2...




2 comments:

  1. ape ko merepek bdk gila..
    ak xrse r..dia tu lyke kt ko..
    famili ak bce..diorg trgelak2..
    mcm sllu ko tgk ak gelak kt skolah..
    haha..xpadan ngn pendek n bnyk lemak(DORAEMON)AKhz

    ReplyDelete
  2. ish..tak baik tul emyzz.bia laa dia.mne tahu bdk tu mmg btul2 minat kat dia an..heee^_^.just wanna beckup.tape an?hehe!

    ReplyDelete