JellyPages.com

Tuesday, October 28, 2008

2 hari lagi...

Tinggal 2 hari je lagi pekse...
pastu habis... 3-4 nov...
pastu merdeka untuk tahun ni...
wah......
boleh la melancong...
pastu dah start belajar untuk preparation tahun depan...
yang pastinyer ada classmate yang akan turun ke kelas lain n ada classmate baru masuk...
wah...
pengalaman 2.....


ISK2!!!!!!
kuat jelez gak aku ni ye????
bila 'abg' aku cakap ada org amik gambar ngan dia...aku jelez..
x patut tol...
'Abg' 2 bkn pakwe...
sampai ada org tegur aku npe aku muram semacam...
tp yg pastinyer bkn mak or ayah aku la...
yg aku marah tu dia x nak amik gambar ngan aku....
tp bila ngan someone unknown nak pulak...
2 yg wat aku geram gler ngan dia...
ish...tension2...
Ada ke dia kata aku gurau2 je nak amik gambar ngan dia...
geramnyer....

N yg paling aku takut kalau unknown 2 nak berangkat ngan dia...
oh!!!! tidak...
Jgn la sampai terjadi...
aku seram...geram...marah...sedih...kecewa...
Coz aku x de abg n aku dah syg dia cam abg sendiri...
Bila ngan dia blh la manje2 ckit...
tp kalau dia dah ade 'adik' len....
cam ner tu...?????
hr ni besday akak aku....



No comments:

Post a Comment